Reklamacje i zwroty









Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte, popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego.

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

  • do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, 
  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).
  • spisany protokół uszkodzenia w obecności kuriera- jeżeli szkoda nastąpiła podczas transportu (Bezwzględnie) oraz wysłanie na adres e-mail sklep.nea24@gmail.com skan protokołu szkody.

Twoim obowiązkiem jest sprawdzenie towaru odbieranego od dostawcy.
Kurier ma obowiązek poczekać aż sprawdzisz przesyłkę.

Zwrot produktu – Zawsze masz gwarantowane 14 dni na zwrot.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
  • do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja 


W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.