Reklamacje i zwroty

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte, popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:
- do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją,
- produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).
- spisany protokół uszkodzenia w obecności kuriera- jeżeli szkoda nastąpiła podczas transportu (Bezwzględnie) oraz wysłanie na adres e-mail sklep.nea24@gmail.com skan protokołu szkody.
Twoim obowiązkiem jest sprawdzenie towaru odbieranego od dostawcy.
Kurier ma obowiązek poczekać aż sprawdzisz przesyłkę.
Zwrot produktu – Zawsze masz gwarantowane 14 dni na zwrot.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,
- do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja
W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.