Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NEA24.PL
§ 1

Sklep Internetowy, działający pod  adresem:  www.nea24.pl , prowadzony jest przez  firmę F.H.U Sanitrend S.C Jarosław Szczotka, Łukasz Wiecheć (zwany dalej Sprzedawcą), z siedzibą w Oświęcimiu (32-600) przy ul. Olszewskiego 48 (NIP: 5492434800, Regon: 122761049)
§ 2
Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet oraz sklepu stacjonarnego.
§ 3
Zamówienia można składać za pośrednictwem sieci Internet, telefonicznie lub osobiście w siedzibie firmy. Zakupu produktów ze Sklepu Internetowego nea24.pl można dokonywać przez 24 h na dobę
§ 4
    W celu złożenia zamówienia należy wypełnić  formularz  zamówienia, wysłać stosowną wiadomość na adres  e-mail, wskazany na stronie Sklepu Internetowego bądź telefonicznie pod nr telefonu 727 507 171
Po złożeniu zamówienia Kupujący zostanie poinformowany (telefonicznie, mailowo bądź sms-em), że zamówienie dotarło do sklepu.
§ 5
Sklep Internetowy www.nea24.pl umożliwia następujące formy płatności:
a/ za pobraniem – tj. gotówką do rąk kuriera, listonosza lub na poczcie przy odbiorze towaru,
b/ przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. W momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, paczka jest pakowana i wysyłana.
c/ gotówką bezpośrednio do rąk sprzedawcy – przy odbiorze osobistym
d/ przedpłata- Sklep 1lazienka.pl może kupującego poprosić o zaliczkę o ile zamówiony towar nie znajduję się obecnie na magazynie.
§ 6
Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
1/ w przypadku płatności ,,za pobraniem’’- ok 3 dni robocze od dnia otrzymania  potwierdzenia złożenia  zamówienia
2/ w przypadku płatności przelewem (przedpłata)- ok 3 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.
 Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do  Kupującego. Przewidywany czas dostawy-2 dni robocze.
    Orientacyjny termin otrzymania przesyłki = czas realizacji+ przewidywany czas dostawy.
Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w zależności od dostępności i popularności danego produktu.
§ 7
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący według swojego uznania decyduje czy zamówienie ma być w całości anulowane czy też realizowane częściowo (w dłuższym odstępie czasu).
§ 9
Koszty przesyłki zostają podane podczas składania zamówienia. W sytuacji gdy system naliczania opłat, którym posługuje się Sprzedawca nie naliczy kosztów przesyłki, zostaną one przesłane do akceptacji na podany przez Kupującego w zamówieniu adres e-mail.
§ 10
Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu.  Zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
§ 11
Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską lub transportem własnym Sklepu Internetowego.
§ 12
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, jak również do wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego oraz przeprowadzania, odwoływania i w prowadzania zmian w akcjach promocyjnych na stronach Sklepu Internetowego.
§ 13
Sprzedawca wystawia dokument sprzedaży w postaci faktury VAT oraz/lub paragonu.
§ 14
Różnice w wyglądzie towaru zamawianego z otrzymanym, w szczególności różnica w barwach i odcieniach, która wynika z ustawień parametrów monitora, mogą różnić się od rzeczywistego koloru.
§ 15
Klient powinien odebrać przesyłkę od przedstawiciela firmy kurierskiej i podpisać towarzyszący jej list przewozowy. Kupujący winien niezwłocznie otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar nie został mechanicznie uszkodzony w wyniku nieprawidłowego transportu. W przypadku stwierdzenia mechanicznych uszkodzeń towaru – stłuczeń, odkształceń, pęknięć, złamań, klient winien spisać protokół reklamacyjny z przedstawicielem firmy kurierskiej i odnotować ten fakt na liście przewozowym, po czym skontaktować się z obsługą Sklepu Internetowego telefonicznie (pod nr 727 507 171) lub za pośrednictwem e-mail (sklep.nea24@gmail.com)
§ 16
Reklamację rozpatrywane są w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Towar którego reklamacjaa zostala pozytywnie rozpatrzona  zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci  nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuj mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
Zwracany produkt będzie sprawdzony przez magazyn sklepu czy nie był on używany, montowany i nie jest w jakikolwiek uszkodzony, nie moze być w stanie innym niż dostarczony do klienta.
§ 17
Klient ma prawo do odstapienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od momentu objęcia w posiadanie towaru przez klienta.
W tym celu należy złożyć oświadczenie o odstapieniu od umowy. (Pobierz wzór)
Zgodnie z treścią ustawy „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”
Świadczenia zostaną zwrocone niezwlocznie, nie później jednak niż 14 dni.
W przypadku zwrotu towaru klient ponosi jedynie koszty odesłania.
Zwracany towar należy odesłać na adres:
FHU SANITREND SC, Ul. Olszewskiego 48, 32-600 Oświęcim
§ 18
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. dane osobowe Klienta wprowadzane są do naszej bazy wyłącznie w celach dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu.
    Klient ma pełne prawo do wglądu i weryfikacji własnych danych osobowych.
   Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez Sklep Internetowy oraz Grupę Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Internetowym (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).”
    Dane osobowe Klientów uzyskane w wyniku działalności Sklepu Internetowego, przetwarzane są wyłącznie na potrzeby zamówienia oraz za zgodą Klienta, wyrażoną w zamówieniu, w celach marketingowych. -Klient ma prawo uzupełniać, uaktualniać, korygować, czasowo lub całkowicie wstrzymać przetwarzanie lub usunąć swoje dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sklepu Internetowego, jeżeli dane są niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem odpowiednich przepisów prawa, albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Klient ma również prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych dla celów marketingowych.
§ 19
Informacja zawarta na stronie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego.
 
§ 20
W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu Internetowego.