Jak kupować?


W sklepie internetowym nea24.pl zamówienia można składać całą dobę 7 dni w tygodniu.

Aby złożyć zamówienie należy

  1. Dodać wszystkie potrzebne produkty do koszyka
  2. Przejść do koszyka
  3. Wybrać odpowienią dla Ciebie formę dostawy oraz zapłaty
  4. Wypełnić dane niezbędne do realizacji zamówienia
  5. Zatwierdzić zamówienie

PAMIĘTAJ!!!
Na adres e-mail który podałeś w formularzu została wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym zamówienie, należy potwierdzić.

Dokonując zamówienia nie muszą Państwo zakładać u nas konta. Zarejestrowani klienci mogą jednak na bieżąco sprawdzać stan realizacji zamówienia, przeglądać historię własnych zakupów oraz edytować dane osobowe.

Jeśli zamówienie nie zostanie potwierdzone, a nie uda się nam z Państwem skontaktować, będziemy zmuszeni je anulować.


Zamówienia można składać również:

1) pocztą elektroniczną na adres sklep.nea24@gmail.com

2) telefonicznie - pod numerem 727 507 171

Przyjęcie zamówienia potwierdzamy drogą mailową lub telefonicznie.

Masz możliwość do zmiany zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od chwili jego złożenia, uzgadniając to mailowo lub telefonicznie.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawiania faktur bez konieczności składania podpisu.

Życzymy udanych zakupów.
Zespół obsługi klienta
Nea24.pl